pondělí 7. ledna 2013

Black and brown outfit

Vybrala jsem si černou a hnědou protože se mi dost líbí a jsou to krásné barvy.
Začneme šaty se zlatými špičkami jsou elegantní a hodí se na plesy či do klubu.
Podobné si hledám.
Pak top je krátký a leskne se je do hněda a také by se mi hodil.
Kraťasy do pasu černé se zlatými knoflíčky jsou pěkné, ale nikde jsem zatím
podobné neviděla.
Boty a kabelka, boty jsou na velmi vysokém podpatku ale líbily by se mi,
kabelka je velmikrásná a lesklá hodí se na plesy.
Malovátka černé linky a černá řasenka jsou na očích velmi pěkné,
stíny do zlatova se mi velmi líbí a myslím že se i hodí, červená rtěnka
oživý vaše rty.
Prstýnek je jednoduchý a pěkný.
Účes je snadný a rychlí, hodí se k tomuto outfitu (nemyslím k šatům).
Doufám že se vám můj outift líbil.



Black ,,OUTFIT"
www.polyvore.com


2 komentáře: