sobota 5. ledna 2013

Sobota plná legrace!!

Jak se všichni máte a co jste dnes dělali?
To já jsem se dnes sešla s mojí kamarádkou u ní doma už v 10 hodin ráno chvíly jsme si povídaly a upravovaly se.
Pak jsem vyrazily na oběd na kebab bylo to skvělé a taky dobré.
Stavily jsme se pro kamaráda a na chvíli jsme si povídali a blbli.
Když kamarád odešel domů šly jsme  s kamarádkou na chvíli k nám a tam jsme se fotily a taky blbly.
Jenže pak musela jít už domů asi kolem 4 a pak jsem si musela uklízet pokojíček i když to nebylo tak zábavné tak mi to nevadilo...A teď sedím u PC a jím polívku :D a přemýšlím nad tím že za 2 dny je škola a začnou muka!! Zase se učit ty stránky nazpaměť a pamatovat si všechny ty rovnice a slovíčka.
Ale dnešek jsem si užila a to na plný čáře :)
P.S jedna fotka z dnešního dne














4 komentáře:

  1. hezky...:)) taky myslim porad na skolu a ze uz je v pondeli...fuj..:X jinak se mam dobre..:))

    OdpovědětVymazat
  2. Rovnice se neučej na zpamět :P

    OdpovědětVymazat
  3. ona asi nemyslí matematiku inteligente:P

    OdpovědětVymazat