čtvrtek 3. ledna 2013

O mě...

,,tak obecně"
Dnes je čtvrtek což je den se nad sebou pořádně zamyslet a užívat si každý den než začne škola i když vím že pro někoho už dnes začala.
Na školu se vůbec netěším, ale těším se na některé žáky v ní, protože jsem na základce už jen poslední rok tak si musím pořádně užít s kamarády a pak jdu na střední školu ještě pořádně nevím, ale jednu školu mám jistou že tam chci jít což je Bezpečnostně právní činnost a tento obor se týká hlavně tělocviku a ten mě baví. 
Dnešek byl odpočinkový a zašla jsem pak i na chvilku ven, ale bylo ošklivé počasí a to bylo špatné.
Zítra jdu hned ven s kamarádkou a kamarádem a budeme si užívat pátku a bude zábava.
Mám ráda barvy : hnědá, růžová, černá, fialová, bílá, šedá, modrá i zelená.
Nejraději mám zvířata : psy, koně, činčily, kočky.

,,moje postava a chování"
Moje postava je celkově drobná měřím 160cm a vážím 42kg.
Vlasy mám tmavě hnědé až černé, které jsou poměrně dlouhé. Mé oči jsou kakaově hnědé a celkově i mám drobný obličej.
Má povaha...Jsem někdy urážlivá a držkatá, ale dokážu být milá, slušná a hodná.
Ráda vidím lidi šťastný a hlavně mou rodinu.







3 komentáře: