sobota 5. ledna 2013

summer!!

,,Kdo se těší na léto a šortky a tílečka?"
Oblečení které je na obrázcích si musím rozhodně koupit.
Kdo by znal kde se prodávají některé z věcí nebo aspoň podobné prosím napište mi do komentářů kde.
1. outfit
Tílko s leopardím vzorem bych vážně chtěla, tato móda se mi velmi líbí.
Kraťásky a pásek, kraťasky si myslím že jsou normální, ale i přesto bych je chtěla a i potřebovala. Pásek se hodí ke všemu a pásek u mě je velmi nutný.
Boty na docela vysokém podpatku, které jsou velmi krásné, ale jen pro holky které v nich umí chodit což není má parketa :D.
Náhrdelník, náhrdelník je vážně překrásný a myslím že se k tomuto outfitu velmi hodí, snad ho někde seženu.
2. outfit
Tílko se zavazováním by se mi vážně líbilo a hodí se i k riflím či sukni.
Kraťasy a sluneční brýle, kraťasy velmi se mí líbí kytičkovaný vzory a proto bych je chtěla sehnat. Sluneční brýle měla jsem je minulý rok, ale bohužel sem si je rozsedla tak bych chtěla pořídit nové.
Boty a náramky, boty jsou také na vysokém podpatku takže bych si je asi nekoupila ale jsou krásné a náramky líbí se mi zlatá nebo bronzová poslední dobou, takže bych si je hned koupila.
3. outfit
Podprsenka a tričko s nápisem oboje se mi velmi líbí podprsenka by se hodila k těmto kraťasům a mohla bych v ní chodit klidně i ven, tričko je hezké a nápis je podle mě skvělí.
Sluneční brýle a boty, sluneční brýle je asi totéž co u 2.outfitu a boty vypadají velmi pohodlně a nenápadně.
Kraťasy jsou klasické a nenápadné což by se mi líbilo.

7 komentářů:

  1. ten topík, u když ne flitrovaný sháním také, našla jsem ho na pár zahraničních stránkách, ale za hrozné ceny.:/ Pásek s nápisem Moschino, jsem hledala snad všude na internetu, hledala jsem i repliky, ale ty stály víc jak 2000,- :/ A lity si chci pořídit určitě.:), i pro mne to bylo celkem dost vysoké, ale 1 jsem se v nich prošla a super.:) Tričko na zavázaní prodávali v létě snad všude.:) já mám jedno z H&M ajedno z F21 :) A tu podprsenku na obrázku, no to jsou spíš plavky, ale normálně (opravdu levně) prodávají podprsenkové pasy a nějaké jsou i s vycpávkami.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc si mi pomohla :) jak vidím máme stejný vkus :D..a myslíš že bych se v těch podpatkách nezabila?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už předtím zkoušela třeba 7 cm atd.:) a Lity mají cca tak 13cm a navíc mají platformu, takže jsou i o dost pohodlnější.:) A pravá Jeffrey Campel stojí asi 4000,- :D

      Vymazat